Informacje prasowe
 

ART GROUP na Targach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

 

17 listopada na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbędą się 6. Targi CSR. Nie mogło zabraknąć tam także nas. Na naszym stoisku będzie można dowiedzieć się, dlaczego obecne metody komunikacji CSR rzadko pozwalają docierać do odbiorców i angażować ich oraz poznać naszą autorską odpowiedź na to wyzwanie, a o 12.00 wziąć udział w panelu dyskusyjnym „Raport CSR – przekaz dla wszystkich, czyli do kogo? O nowej doktrynie raportowania dopasowanego”.

17 listopada na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbędą się 6. Targi CSR. Nie mogło zabraknąć tam także nas. Na naszym stoisku będzie można dowiedzieć się, dlaczego obecne metody komunikacji CSR rzadko pozwalają docierać do odbiorców i angażować ich oraz poznać naszą autorską odpowiedź na to wyzwanie, a o 12.00 wziąć udział w panelu dyskusyjnym „Raport CSR – przekaz dla wszystkich, czyli do kogo? O nowej doktrynie raportowania dopasowanego”.

Od dnia, w którym został wydany pierwszy raport CSR, diametralnie zmieniły się oczekiwania odbiorców takich publikacji, ich nawyki, dostępne kanały komunikacji. Idea raportowania dopasowanego, stworzona przez Agencję Reklamową Art Group, uwzględnia wszystkie te zmiany.

Raporty CSR, pochłaniające mnóstwo pracy, często nie docierają do tak wielu odbiorców, jak byśmy sobie tego życzyli, a przynajmniej nie angażują ich. Unikalna perspektywa Art Group, łącząca kompetencje z zakresu budowania skutecznych strategii marketingowych z ogromnym doświadczeniem w komunikacji społecznej, pozwoliła wypracować zupełnie nowe spojrzenie na raportowanie. Zgodnie z ideą raportowania dopasowanego raport CSR nie stanowi jednego narzędzia, lecz jest zestawem narzędzi i działań mających na celu skuteczne dotarcie do grup interesariuszy w sposób zróżnicowany pod względem treści, języka oraz form i kanałów przekazu.

Jak poszerzyć grono odbiorców treści z naszego raportu? Jak ich zaangażować? Jak powiązać sztywne standardy raportowania z różnorodnością oczekiwań interesariuszy? Jak budować synergię pomiędzy CSR a innymi działaniami firmy, w tym marketingowymi? O tym wszystkim będzie okazja posłuchać i podyskutować podczas wydarzenia.

Panel będzie składał się z dwóch części: prezentacji idei raportowania dopasowanego i praktycznych przykładów możliwości wcielania jej w życie oraz otwartej dyskusji na temat przyszłości raportowania.

Paneliści: 

  • Tomasz Wieczorek, Client Service Director w Agencji Reklamowej Art Group
  • Tomasz Sucheta, Strategy Partner Art Group

 

Moderator: Przemysław Oczyp,  Dyrektor Zarządzający Go Responsible 

17 listopada na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie odbędą się 6. Targi CSR. Nie mogło zabraknąć tam także nas. Na naszym stoisku będzie można dowiedzieć się, dlaczego obecne metody komunikacji CSR rzadko pozwalają docierać do odbiorców i angażować ich oraz poznać naszą autorską odpowiedź na to wyzwanie, a o 12.00 wziąć udział w panelu dyskusyjnym „Raport CSR – przekaz dla wszystkich, czyli do kogo? O nowej doktrynie raportowania dopasowanego”.

 

Od dnia, w którym został wydany pierwszy raport CSR, diametralnie zmieniły się oczekiwania odbiorców takich publikacji, ich nawyki, dostępne kanały komunikacji. Idea raportowania dopasowanego, stworzona przez Agencję Reklamową Art Group, uwzględnia wszystkie te zmiany.

 

Raporty CSR, pochłaniające mnóstwo pracy, często nie docierają do tak wielu odbiorców, jak byśmy sobie tego życzyli, a przynajmniej nie angażują ich. Unikalna perspektywa Art Group, łącząca kompetencje z zakresu budowania skutecznych strategii marketingowych z ogromnym doświadczeniem w komunikacji społecznej, pozwoliła wypracować zupełnie nowe spojrzenie na raportowanie. Zgodnie z ideą raportowania dopasowanego raport CSR nie stanowi jednego narzędzia, lecz jest zestawem narzędzi i działań mających na celu skuteczne dotarcie do grup interesariuszy w sposób zróżnicowany pod względem treści, języka oraz form i kanałów przekazu.

 

Jak poszerzyć grono odbiorców treści z naszego raportu? Jak ich zaangażować? Jak powiązać sztywne standardy raportowania z różnorodnością oczekiwań interesariuszy? Jak budować synergię pomiędzy CSR a innymi działaniami firmy, w tym marketingowymi? O tym wszystkim będzie okazja posłuchać i podyskutować podczas wydarzenia.

 

Panel będzie składał się z dwóch części: prezentacji idei raportowania dopasowanego i praktycznych przykładów możliwości wcielania jej w życie oraz otwartej dyskusji na temat przyszłości raportowania.

 
« powrót
 
 
 
 
 

Ważne:
strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies.

Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce prywatności

Zamknij