W paru słowach: marketing zintegrowany

Tutaj wszystko się zaczyna. Kreacja i strategia. Idea i planowanie. Godzenie dwóch skrajności. Długie, bardzo przyjemne, godziny myślenia nad projektem. Jak? Którędy? Z kim? Do kogo? - to pytania, które stawiamy sobie najczęściej. Istotą naszej pracy jest znajdowanie. Wyjątkowo lubimy wielowątkowe kampanie zintegrowane. Takie w których na początku jest w wielki wybuch, a później napięcie tylko wzrasta. Chociaż wyglądają one na zawiłe, w praktyce zapewniają najwyższą precyzję dotarcia. Kto nad nimi pracuje? Specjaliści. Stratedzy, kreatywni, copywriterzy, projektanci graficzni. Wszyscy skupieni na jednym tylko celu: skutecznie komunikować i przekonywać.

 
 
 
 
 

Ważne:
strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies.

Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce prywatności

Zamknij